Re: epox ve gigabit ethernet

merhaba,

benim de iki aydır kullandığım bir nforce4 epox anakartım var, ve aynı
şekilde gigabit ethernet kartı vardı üzerinde. tanımamıştı, hatta ilk
zamanlarda sorunun ethernetin tanınmamasından olduğunu anlayamayıp ağ
yapılandırmasını bayağı kurcalamıştım :) yalnız benim şansım anakart
chipsetinin nforce olması. nvidia'nın sitesinde ethernet ve ses kartı
sürücülerini içeren nforce sürücüleri var, en son sürümünü çekip ses
sürücüsünü kurmuştum, ethernet için o zaman kart takmıştım makineye ve
gigabiti kullanana kadar bios'tan kapatmıştım, hala da kurmadım pek
fırsat olmadı ama bir ara halledeceğim. yani pek yardımcı olamadım
size sanırım ama aynı problemi yaşadığım için paylaşmak istedim.
anakart chipset'iniz nforce ise siz de gigabit ethernet'inizi
kullanabilirsiniz, eğer değilse ya anakart chipset üreticinizin
sunduğu böyle bir sürücü yada direk ethernet kartınız için yazılmış
bir linux sürücüsü var mı diye bakabilirsiniz.

kolay gelsin.