sarge kurulum :))

netinst.cdsinden kurulumu gerceklestirdim ama henuz ne
Gnome nede Kde ile tanısamadım. Serdar Beyin
yayınladıgı yonergeleri harfiyen
uyguladım ve orada yazan komutları islettim
internet baglantısı kurulu.gelen paketlerin
sayısı ve boyutu bilgisi geliyor daha sonra
devam etmek istermisiniz sorusuna yes dedigimde abort
mesajıyla karsılasıyorum.
yardımlarınızı bekliyorum

GAZİ' li Olmak Ayrıcalıktır. . .                                                Mehmet BURSALI                                      G.Ü. Bilgisayar Mühendisliği                                                       ANKARA/Türkiye

Discover Yahoo!
Stay in touch with email, IM, photo sharing and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/stayintouch.html