RE: root ve tr karekterler

Root olarak girmek istememin sebebi mnt/etc/ altında fstab diye bir dosya var windows dosyalarını mount etmek için satır ekledim fakat kaydedmedi. Çümkü read only değiştirmek için root olmam lazım. Root olmadan yapma imkanı varmı
-----Original Message-----
From: Alper KANAT [mailto:tunix@raptiye.org]
Sent: Friday, June 03, 2005 4:37 PM
To: Fırat Kaymak
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: root ve tr karekterler

/etc/profile dosyasını açıp sonuna şunları ekleyin:

export LANG=tr_TR
export LC_ALL=tr_TR
export LC_CTYPE=tr_TR

Bundan sonra grafiksel arabirimde Türkçe'yle ilgili probleminiz
olmamalı.. Hiç değilse GNOME'da olmuyor..

Root olarak giriş yapmanız tavsiye edilmez. Ama illaki istiyorsanız
KDM'nin ayarlarından bu iş yapılabilir. Zira GNOME içerisindeki Giriş
Ekranı Ayarları adlı araç ile bu halledilebiliyor.. Kolay gelsin.

Fırat Kaymak yazmış: