woody da abiword kurulum sorunu

Merhaba;

Debian woody fluxbox kurulu sisteme abiword kurmaya calisiyorum.  stable
paket depolarini kullaniyorum ancak sistem eski oldugundan abiword paket
bagimliliklari veriyor. testing depolarini kullanip abiword kurdugumda
bir cok paket upgrade i yapiyor ve libx-6 kutuphanesini guncelleyince
startx komutu gidiyor ve x cokuyor, ancak abiword de kuurluyr. gtk
kutuphanelerinin cogu da sistemde kurulu degil.

Kaynak kodlarindan 2 serisi abiword e ulasabildim. 1.0 serisini
bulamadim. Ancak 2 serisini de elle derlemeye cailstigimda bir cok paket
bagimliligi veriyor. Tum sistemi upgrade etme sansim yok.

Abiword un static paketlerini de bulamadim. Minimum paket upgrade i
yaparak abiword u nasil kurabilirim?

Tesekkurler

Afşin Taşkıran