[no subject]

Merhaba Liste uyeleri,
Cok yeni bir kullaniciyim. Elimdeki yedek PC'ye sirf linux hakkinda bilgimi artirabilmek icine Debian kurdum. Kurarken, belgelere bakarak deneme yanilma metodu ile yarim yamalak da olsa kurdugumu soyleyebilirim.

Sonrasi mi?

1- Ekran karti veya monitor ayarlarini otomatik olarak tanittigimdan cozunurlugu hayli yuksek bir ekranla karsikarsiyayim. 2- Windows'dan linux geciste, dosyalama sistemleri karsisinda tam bir saskinliga ugradim.
tar.gz li dosyalari nasil acabilecegim?
3- usb, dc-rw gibi donanimlari tanitmak icin ne yapmalyim

gibi sizin icin bunalti verecek sorularin cevaplarini bulabilecegim bir yer tavsiyesi alabilirim saniyorum.

Umuyorum bu gecis suresinde yasadigim saskinlik uzun surmez. Windows mubadili bircok linux parogramlari ve son adlari "ix" le bten surusune programlar. Bu denizde bogulmamak elde degil.

herkeze iyi calismalar.

Safa Gurcan.