Debian kurulumu ve Sarge

 Merhaba Sevgili Debian'cılar,
Biz evde iki arkadaşla kalıyoruz ve aramızda ag var bazı dosya ve aygıtlarımızı paylaşıyoruz yani bende kendime bundan 1 hafta önce  debian sarge kuruyum dedim önceki dagıtım suseydi onu kaldırdım.Kendi bilgisayarıma kuramadım çok ugraştım ama ekran kartını halledemedim benim ekran kartı nvidia fx5200 128mb. ama  nedense kime niyet kime kismet durumu oldu valla.Arkadaşımın bilgisayara gittim kurdum valla onun ekran kartı ati hiç bir sorun yaşamadım kolayca kuruldu valla.Şimdi kullanıyor.Kime niyet kime kismet valla.
Şimdi ben agdan nasıl kurabilirim onun debian paketlari nasıl bi yerde toplayıp yansı edebilirim agdan hızlıca kurmayı düşünüyorum bunu yapabilirsem bizim okulun agına da kurup oradaki herkese debian kurmayı amaçlıyorum.
Herkese debian'ı ögretmem  gerekiyor yani bizi bol bol debian'li günler bekliyor.Diger bir sorumda sargenin kararlı duyurusu yapıldımı?
Teşekürler...