Re: Ses ve Ekran Karti Problemi

Fırat Kaymak wrote:

> İyi günler ,

Merhaba,

> Ben woody 3.0 R3 ü kurmaya çalışıyorum. Kurulum bitince debian login
> ve password soruyor. Onları giriyorum.
>

> Debian #
>
> Debian #  konsol satırları cıkıyor.
>

> Ben mandriva gibi grafik ekran KDE nin çıkmasını isterdim . ama
> konsola benzer bir ekran cıkıyor.
>

> Ayrıca ekran ve ses kartını tanıtmam gerekiyormu nasıl?

Oncelikle sunu soylemek istiyorum, Listeye mesaj gonderirken, bir mesaj
basligi yazarsaniz,
daha sonra sizinle ayni sorunu yasayan kullanicilar, cozumu bu baslik
altinda arayabilirler.
Sizin sorununuza gelince;

// X sunucunuz kurulumu?
#  apt-get install xserver-xfree86
// Kurulu ise ekran ayarlarinizda bir problem olabilir,
#  dpkg-reconfigure xserver-xfree86
// ile ekran ayarlarinizi tekrar yapilandirabilirsiniz.

// Herhangi bir Masaustu Yoneticisi kurulumu?
#  apt-get install gnome-core

--

         (__)
         (oo)