Re: Sebebsiz donma sorunu

 Donanımla alakalı bir sorunum olacagını sanmıyorum. Daha yeni topladıgım bir makine(5-6 ay önce) Lütfen yanmış kondansatörlerden bahsetmeyin :) şimdiye kadar sorunum yok gibiydi kernel2.4'le.. ısınmaylada alakalı olamaz. her tarafı fan dolu ve odanın en soğuk köşesinde duruyor..  Ubuntunun canlıcd'sinle de kurarken de donmuştu. modullerin ekleyip kaldırılması hakkında fazlaca bi bilgim yok. cekirdeği en cıplak haliyle nasıl başlatabilirim?
 Bu gece solaris 10 ve freebsd ile bir maceram daha olacak. Bakalım onlar bu işe ne der.