Re: ubuntu deneyimi

Hangi debianciya sorarsam sorayim, herkezden ayni cevabi aliyorum.
Ama daha hayatinda debian kullanmamis, biri bunlari söylemiyor.
Nedeni ne oldgunu bilmiyorum. Ama dediginiz gibi debian baska.
Bende ubuntuyu yükleme cürretinde(dogru mu yazdim?) bulunup, bilgisayarimin bir kösesine yükledim.
Aradan 3-4 saat gecmeden, sildim. Ve sonra debianima girdim.
Ve dedimki, dünya varmis. Bir rahatladim.
Sanki kendi evime geri dönmüs gibi oldum :)
Evet haklisiniz debian baska

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org