Mutt hakkinda birkac soru

Bir mail atmistim, birkac daha sorularim oldu, onlari da yoluyorum.
Debian üstünde Mutt,Fetchmail,Procmail ve Exim 4 kurdum. Exim4 zaten kuruluydu, digerlerini kurdum
sadece.
Suan gmail hesabimdan, mail alabiliyorum, ve mail de yoliyabiliyorum.

Ama bazi seyleri henüz yapamadim.

1. /home/fatih/mail/ dizinde 8-9 tane klaösr var, bunlar da listedeki emaileri buraya
yönlendiriyor.
Bunuda procmail yapmasini sagladim, mesala linux-masaüstü'nden gelen mailer, linux-masaüstü
klasörüne gidiyor.
Yani buraya kadar problem yok. Ama mutt ile buraya gelen mesajalra okuyamiyorum.
/mail/inbox gelen, diger emailerin  hepsii görüyor, ama listeden gelen, procmail ile bunlari
ayirdim
maileri görmüyor. Sebepi nedir ?

2.Firefox'daki mailto problemini nasil hallederim ? biraz arastirdim, mozex diye bir eklenti
buldum.
Ama bu eklenti cok eski birsey, ve istedigim gibi calismiyor. Buda 3. sorumu olustuyor.

3.Listede, herhangi bir mail'e cvp yazdigimda, o mesajin altinda degilde, sanki ben yeni mesaj
yollamisim gibi
oluyor. Mozilla-thundebird ve bug diye bir mailim var, oradan daha iyi anlasilir. Ben arkadasa cvp
attim, ama
asagiya geldi. Yeni konuy'mus gibi.

Suanlik bukadar, umarim benim anlatmak istediklerimi, anlatabilmisimdir.

Saygilarimla
Fatih Arslan