Platform Problemleri Nasıl ? Ve mbmon...

Merhabalar dostlar,

Ciddi anlamda yardıma ihtiyacım var, lütfen yorumlarınızı esirgemeyin...

AMD64 bir sistemim var nforce2 çipsetli bir anakart kullanıyorum. Sistemim Debian Sarge, i386 platformunu tercih ettim. Çünkü AMD64 platformu hala "relase" değil. Ve yaptığım denemeler, göç için erken izlenimi uyandırdı...

386 sistemimle gayet mutluyum şu anda ama son günlerde yaşadığım bir problem uykularıma mal oldu...

Kernel 2.6.8-2-386 kullanıyorum, mbmon ile görüntüleme yapmaya çalışıyorum. Çipsetimin desteklenmediğini söylüyor... ACPI paketlerini kuruyorum ve çalıştırıyorum. "No support thermal device" diyor...

Masaüstü bir makina bu. Zaman zaman sunucu olarak da kullanıyorum. Bazen ısınmayla ilgili problemler yaşıyorum, bu yüzden görüntüleme benim için çok önemli. Cpu ısısını, mainboard ısısını, işlemci ve sistem fanlarını acilen görüntülemem lazım... Lütfen yardım.

Birde bu sorunun platform tercihiyle bir ilgisi olabilir mi acaba ? Başka hiç bir problemim yok ama...

Son olarak; örneğin stable'dan sarge'a sistemi yükseltmek mümkün. Acaba i386 bir sistemi AMD64'e yükseltmek mümkün mü ? Bunu tamamen yada kısmen yapabilmenin bir yolu varsa ayrıntıları paylaşır mısınız ?

Sevgiler, saygılar...

Murat Sağlam