Re: crossover display problem

	Merhaba...

Salı 24 May 2005 06:14 tarihinde, Can Kavaklıoğlu şunları yazmıştı:
> Flash' a rakip henüz duymadım, zira
> Flash' ın olayı özel bir durum. Ancak google da bu konuda bir araştırma
> yapılabilir. sourceforge.org dan bir takım proje aramaları yapabilir bu
> konuda program bulmak için.
	3/5 tane ateşli genç f4l.sf.net[1] adresini ziyaret etse ve birazcık el atsa
özgür bir flash tasarım aracımızda olacak. Hatta d4l.sf.net[2] adresine de el
atılsa özgür bir dreamweaver clonunada sahip olacağız.

[1] flash for linux ...
[2] dreamweaver for linux ...

--
Saygılar && İyi çalışmalar