snort-inline

selam
snort-inline ı deneyen arkadaşlardan ricam,bir miktar ipucu sadece...beğenmediyseniz işe yaramaz diyorsanız.. lütfen düşüncelerinizi öğrenmek isterim.

snort-inline ı debian sarge da derleyerek kurdum.kernel 2.6 da ip queue olayını aktif ettim.conf dosyaları vs herşey iyi gibi görünüyor.Snort-Inline ı daemon modda çalıştırdıktan sonra iptables -A INPUT -j QUEUE yazdım.snortun log dosyalarında hiçbişey yazmıyor nedense.mutlaka anlamadığım bişeyler var.Başka bir makinadan nmap filan yaptım.normal olan snort bunu kesinlikle loglara yazar diye düşünüyorum.