Re: Senlik, Debian ve Tesekkur

Ustadim selamlar.

Elimde internette aktif olarak calisan dns, web, mail ve diger
sunucular var bir isp uzerinde, tahmin edilebilecegi gibi hepsi debian
:), ihtiyac olursa yardimci olmak isterim, yansi tutmak haricinde
(onuda yaparim ama dusuk bant genisliginde), mail, domain, web gibi
seyleri ayarlayabilirim.

aklinizda olsun, lazim olursa bana haber vermeniz yeterli...

not : elimde iki tane dvd writer ve bir tane dvd rom olan makina var,
bosta duruyor, eger debian dvd dagitilacaksa, yazma olayini
ayarlayabilecegimi dusunuyorum, senlik icin gec kaldim, zira senlik
dogum gunume ve evlilik yildonumune cakisti, ama sonraki
organizasyonlarda resource'larim bunlar..

saygi sevgi linux...