Re: Senlik, Debian ve Tesekkur

Merhaba,

Sevgili Serdar her zamanki mutevazi uslubuyla senligi degerlendirmis, bu
guzel etkinligin gerceklesmesinde emegi gecenlere tesekkur etmis ve
tabii diger iletilerde de belirtildigi gibi kendisini atlamis :-)  Ben
burada tesekkurler arasinda biraz ayirim yaparak oncelikle Serdar'a cok
ozel bir tesekkur sunmak isterim.  Ayrica bu Debian vukuatini kimin
ajite ettigini anlamak amaciyla filmi geriye sardigimizda ulasacagimiz
bir isime, yani Selcuk beye de ozellikle tesekkur etmek isterim.

Ozel nedenlerle senlige biraz gec ve paldir kuldur katildim.  Bu durum
ozur dilememi gerektiren bazi olumsuz sonuclar dogurdu.  (1) Herkese CD
lafi ederken ben birsey getiremedim :-( (2) Debian standinda gorev alan
arkadaslarin hepsiyle tanisamadim. (3) Irticalen cikip konustugumuz
Debian panelinde konusulmasi gereken bircok onemli konuyu atladik veya
yeterince konusamadik. (4) Panelde ceneme engel olamayarak diger
konusmacilarin haklarini bir guzel gaspettim. :-) (5) Basta Uludag
gelistiricileri olmak uzere yuz yuze sohbet etmeyi istedigim diger
bircok dostla da kosusturmaca icinde fazla gorusemedim.

Felaket derecesini dikkate almadan siraladigim butun bu olumsuzluklardan
benim icin en basta geleni ikincisi oldu.  Tanistigim ve sohbet ettigim
arkadaslarin isimlerini yanlis hatirlar veya atlarim kaygisiyla
yazmiyorum.  Hepsine (ve tabii tanisamadiklarima da) cok tesekkur
ediyorum.  Ortaya gayet kendiliginden gelisen bir seyler cikti ve pek de
guzel cikti. :-)  Gelecekte insaallah bundan daha da planli ve derli
toplu etkinliklerimiz olacaktir.  Butun emek sahiplerine tekrar
tesekkurler.