Re: Şenlik Sonrası

Selçuk Erdem yazmış:

Duvarkagitlari (daha da fazlasi :) ) yakinda debian-tr.org'da yer alacak. İkonlar icin daha genis bir calisma yapmayi dusunuyorum daha ilerde. Bos bir vaktimde uzerinde duracagim.

T-shirt planimiz yok.
S:E

Not: Elinde senlikte cekilmis fotografi olan varsa gondersin lutfen. (T.Yumruk ve M.Eren fotolarini buldum)

merhaba,

selçuk bey sizin hazırladığınız debian posterleri standda duran arkadaşlardan tutun, standı ziyaret birçok insan tarafından çok beğenildi. yürütsek n'olur acaba diyen(yine biz stand görevlileri dahil :) ) de çok oldu :) ama çekindik yürütemedik. aramızda dün konuşmuştuk, acaba bu posterlerden ne kadar fiyata malocaksa isteyen arkadaşlar için yaptırmak mümkün olur mu? hiç olmadı ben gruba attığınız posterlerden renkli fotokopiyle kendime bir tane yaptırmayı istiyorum, yine isteyen arkadaşlar için çoğaltabiliriz.

sevgiler.