Re: Şenlik Sonrası

Emre KARAOĞLU wrote:

Merhabalar,

Küçük kızım yüzünden katılamadığım :( şenlik sonunda, resimleri ve bloglardaki notlarla yetinmek zorunda kaldım ve benim de tahmin ettiğim gibi Selçuk Erdem semineri rekor kırmış. Kesinlikle katılmak isterdim ben de... Fakat resimlerde S.E.'in masaüstünü görünce şımarık bir şekilde "ben de isteriiimmm" dedim. (http://tonguc.ath.cx/fotograf/senlik/2005/02/img042.jpeg) Belki seminerde veya panelde söylemiştir ama kullandığı ikonları ve masaüstü resmini paylaşmayı düşünüyor mu? Hem penguen dergisi, hem S.E. ve de bir Debian fanatiği olarak, umarım ikonlar ve resim GPL'dir diye düşünüyorum...:)))

Bu arada bir soru daha, (bu da belki şenlikte konuşulmuştur ama) bu resimlerden t-shirt vb. yapılması planı falan var mı?

Sevgiyle, Linux'la..

Emre

Duvarkagitlari (daha da fazlasi :) ) yakinda debian-tr.org'da yer alacak. İkonlar icin daha genis bir calisma yapmayi dusunuyorum daha ilerde. Bos bir vaktimde uzerinde duracagim.

T-shirt planimiz yok.
S:E

Not: Elinde senlikte cekilmis fotografi olan varsa gondersin lutfen. (T.Yumruk ve M.Eren fotolarini buldum)