Re: Numlock ve Win Tuşlarını Aynı Anda Kullanamıyorum...

Xev ile kontol ettim. Farklı key kod veriyor.

Eğer farklı bir tuş olarak gözüküyorsa, NumLock kapalıyken aynı işi
yapan komuta bir kısayol ("keyboard shortcut") eklenebilir.

Konuyu biraz daha açar mısınız ? Ben KDE kontrol panelinden win tuşlarına bir takım görevler atamayı denedim (hotkeys), fakat win tuşları kabul edilmedi (üstelik numlock'ın açık yada kapalı olması farketmedi). Nasıl bir yol izlemeliyim ?