Re: sfs hardisk mount etmek

memnun avci wrote:

Sorunum tabloda görüldüğü gibi bu hdd nin tek sfs dosya yapısında olması ( sfs'nin ne oldugunu bilmiyorum ) ve tek bölüm gözükmesi.

SFS = 'Self-Certifying File System'
http://www.fs.net/sfswww/sfsfaq.html

SFS ile bir aralar ilgilenmistim, ama, kurmadim; dolayisiyla
dediklerim eksik ya da yanlis olabilir.

Disaridan bakinca SFS bir partisyon degil bir dosya olarak
goruluyor --tipki, mesela, ISO'lar gibi.

SFS'yi mount edebilmek icin, ilgili moduller gerekiyor.
http://packages.debian.org/testing/source/sfs

Bunlardan sonra, icerigine erisbilmek icin parola da sart.

Parola elinizde degilse, hic ugrasmayin derim.