kontact ve evolution TR karakterler

Merhaba,
Posta, adres defteri ve takvim uygulamarımı bir arada tutabildiğim için
kontact (Sürüm 1.0.2) ve evolution (Sürüm 2.0.4) deniyorum. Kontact,
spam ve virus taramasını kendi içinde yapabildiği için üstünlük
sağlamsına rağmen gelen postaların TR karakterlerini işlerken bazı
bozukluklara (bknz: aşağıdaki örnek) neden oluyor. Evolution ise spam
kontrolünü yerel veya ağdan yapabiliyor ama virus taraması için
bütünleşik bir çözümü benim görebildiğim kadarı ile yok. Evolution gelen
postalarda TR karakterler ile ilgili sorun (bknz: aşağıdaki örnek)
çıkarmıyor.
Ben kendi gönderdiğim postalarda listeden dönünce her iki programla da
sorun görmüyorum ama sanırım diğer alıcılar bu iki farklı programın
ürettiği postalarda bazı TR karakter ve formatlama sorunları yaşıyor
olabilirler.

Sistemim Debian testing, yerel ayarlarım tr_TR (iso-8859-9), her iki
programın posta okuma ve gönderme kod ayarları yerel ayarlarım ile aynı.
Kontact'ta kodlama problemi neden kaynaklanıyor olabilir?
Evolution için virus tarama eklentisi mevcut veya yakın gelecekte olacak
mı?

Evolution ile okunan posta:
Saygılar,
- --
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr

Kontact ile okunan posta:
Sayg=FDlar,
- --
Devrim GUNDUZ=20
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr

İyi Çalışmalar.