Re: cts bulusma

Cts, 2005-05-07 tarihinde 09:55 +0300 saatinde, Doruk Fisek yazdı:
> Merhaba,
>
> Sat, 07 May 2005 00:07:45 +0300 tarihinde Alper KANAT <tunix@raptiye.org>
> soyle yazdi:

> Senlik'in konaklama sayfasinda "Diger Oteller" baglantisi altinda epey otel
> iletisim bilgisi var.
>
> http://senlik.linux.org.tr/2005b/?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=42

Az once Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi Oteline ugradim.
Maalesef bizim senlik gunlerine denk gelen gunler dolmus. Ancak 22
sinden sonrasi bosmus ki o da bizim isimize yaramaz.

Ankara Baskent Ogretmenevi'ne ugradim. 19'u dolu ancak 20-21 icin bos
yerimiz var dediler. Yalniz burasininda fiyati biraz tuzlu. Uye kartiniz
yoksa 42 milyondu sanirim. Uye karti olanlara 23 milyon.

Cankaya Otelciligi aradim. Orasida mayis ayinda full dolu.

Ilksan Ogretmevi ile gorustum. Bos yerin durumu ancak bir iki gun
oncesinden belli olur rezervasyon yapmiyoruz ancak genelde bos yer
oluyor dediler. Gunlugu de 9 milyondu sanirim.

Bugunku bulusmanizda tam sayiyi netlestirin ona gore alternatif yerlere
de bakalim.

Durum bundan ibaret. Bilginize...

--
Saygilarimla,