Re: tren olsun.

bence de tren ama aksam karar verilcek sonucta,
umarim geliyorsunuzdur, trenciler olarak agirligimizi koyariz,
otobus karari alinirsa, hemen alinir biletler taksimden,

bu arada isten gececegim icin taksime, herhangi bir gecikme durumunda,
gelip de eli penguenli bir insan goremezsiniz hemen vazgecmeyin,
otobuste telefonunumu kapatmak zorunda kalabilirim, bu da sizi
yildirmasin

muhtemelen gecikmem zaten,
erhan

erhankesken@jabber.org