Re: senlikte son durum

Merhaba Tutku;

Tutku Doğan yazdı:

bilemiyorum, belki geç olacak ama öncelikle sorayım; debian tişörtü bastırmamız
konuşuldu mu, konuşuldu ise dikkate almayınız, ama konuşulmadı bir
debian tişörtü bastırıp "maliyeti" nispetinde standda satmamız çok
ilgi çekici olabilir....
Yazıldığını hiç hatırlamıyorum, belki kaçırmış olabilirim. Bu konuda senin araştırman ne alemde?
Uygun fiyat alabildin mi? Son tişört tasarımlarından değişen oldu mu?
Tişört tasarımlarını listeyle paylaşırsan değişiklikler, öneriler vb. üretimden önce halledilir.

Sevgiler