Re: debian' ı yeni sabit disk'e aktarmak

Bu nokta da bende hangi dosya sistemi sorusunu sormak istiyorum.
reiserfs mi ext3 mü? benim reiserfs le ilgili 1 yıl kadar önce
yaşadığım bir sorun olmuştu,  kurtarma için kullandığım programlarda
reiserfs desteği yoktu ve işi uzattıkça uzatmıştı.  Bu nedenle ext3
kullanıyorsum ama muhtemelen artık yaşanmıyordur bu tarz sorunlar.

--
"may the force be with you."