Re: http://ftp.tr.debian.org' da problemi olan varmı ?

Merhaba,
/etc/hosts içindeki değişikliği yaptım. Şu an için bir problem yok.

Serdar Aytekin Bey'e de ayrıca teşekkürlerimi sunarım. Çünkü benim
gibi Linux'ü hiç tanımayan birine bile hazırladıkları kaynaklar
sayesinde kurmamı sağlayıp, bir Debian tutkunu haline getirdiler.
Özellikle Sarge Kurulum Rehberi müthiş bir kaynak. Sayenizde sabit
diskime Debian Sarge 3.1' i, nvidia ekran kartı sürücüsünü, firefox
1.0.3' ü, flash ve java eklentilerini problemsiz bir şekilde kurdum.
Sabit disklerimin bölümlerini sorunsuzca Linux' a bağladım.Buraya
katılıpta bilgilerini paylaşan bütün arkadaşlara  çok teşekkür ederim.
İnşaallah bir gün ben de sizler gibi yardım edebilecek duruma gelir ve
bildiklerimi paylaşabilirim...