http://ftp.tr.debian.org' da problemi olan varmı ?

Merhaba Arkadaşlar,
  Sarge 3.1 kullanıyorum. /etc/apt/sources.list' te
http://ftp.tr.debian.org kaynaklarını kullanıyorum. Fakat bendenmi
kaynaklanıyor bilmiyorum, an geliyor bu kaynaklara hiç bağlanamıyorum.
İnternet bağlantımdan şüphe etmiştim ama ftp://ftp.linux.org' ye
problemsiz bağlanıyor. Sizlerde de böyle problem var mı?
  sources.list' im aşağıdaki gibi. Bana ftp.linux.org için aynı
listeyi yazabilirmisiniz? ftp.linux.org' nin ayarları değişik galiba.
(Unutmadan yeni bir linux ve debian kullanıcısıyım)