Re: Debian-tr.Org Şenlik Grubu ;-)

Cts, 2005-04-30 tarihinde 19:57 +0300 saatinde, Emre Kadıoğlu yazdı:
> Evet iyi olur onu yapamasak da irc de bir toplantı yapalım

merabalar,

aslında başta ben de trenle gidebilirim diye düşünmüştüm ama eğer bir
gün kaçırmadan aynı fiyata gideceksek otobüsü tercih etmek daha
mantıklı. bu arada birlikte gitmeyi mi düşünüyoruz? güzel olur. şenlik
havasına gireriz :) bir de cd konusu hakkında birşey söylemek istiyorum.
net install cd'si olan birinin adsl bağlantısı da olması lazım. adsl
bağlantısı olunca da zaten 120 mb civarındaki net install cd'leri de
indirilebilir. elbette net install cd'leri de götürelim ama acaba net
install cd'lerindense daha çok 7 yada 3 cd'lik setleri mi çeksek? çünkü
adsl bağlantısı olmayan arkadaşların bu 7 yada 3 cd'lik setlere ihtiyacı
olabiliyor.

görüşmek üzere.