Re: debian ile ubuntu arasındaki fark

merhabalar :

bende çok yeni bir Debian kullanıcıyım...Az önce Murat arkadaşımızın yazdıgı mesajı okudum ve çok taktir ettim...haddimi aşarak ben de bir kaç kelime yazmak istedim...biraz da  FIRAT abiye sitem etmek istiyorum :

Şimdi Debian ya da Linux konusunda ileri seviye bilgiye sahip olanlar bu bilgilerini dogarken yanlarında mı getirdiler ?

Bir de bir mesaj atıldıgında o mesaj size çok kolay gelebilir ama bilmeyen bir kişi için cehennem olabiliyor ve herkezin de lisanı farklı farklı oabiliyor...en azından benim için öyle.

Yani demek istedigim soru sormak ve birşeyleri ögrenmeye çalışmak kötü bir şey degil...Lütfen ACEMİ arkadaşlara biraz daha yapıcı davranabilelim...DEBIAN ı da "Bu kolay bi Linux türü diyerek" geri planda bırakmayalım...

yazdıklarımda hatalar ve kaba sözler varsa çok çok özür diliyorum..beni affedin... :-)
Selim YAŞAR