Re: nfs kurulumu

    MO> ... makineler yuklenince, backup server'i
    MO> restart etmek gerekiyor, networking stop/start kurtarmiyor, ve
    MO> restart olunca, digerleri bulamiyor backup makinasini, sonra
    MO> gidip mount, unmount ugrastiriyor. ...

Bu soylediginiz normal bir durum degil.  Hem reboot gerektirecek
sekilde takilmasi, hem sunucu geri geldikten sonra istemcilerin
yeniden mount istemesi olmamasi gereken seyler.  Sunucunun loglarinda
ne diyor?  Loglarda birsey yoksa isiniz zor, memtest86 ve cerberus ile
makineyi bir deneyip, sonuc alinmazsa elle nfs'den yuklenmek network
kardinin driveri, IDE driveri vs. icin google ve LKML'de arama
yapmarak devam etmenizi tavsiye ediyorum.  Bu tip problemler
ozellikle donanim/hafiza filanla ilgiliyse eninde sonunda dosya
sistemini bozar diye korkmak lazim.

BM