yast2 yi debiana kurmak

Arkadaşlar debianda yast2 aracını kurmada sorun çıktı:

deb http://yast4debian.alioth.debian.org/ pool/
deb-src http://yast4debian.alioth.debian.org/ pool/

satırlarını etc/apt/sources.list e ekledikten sonra apt-get update i
çalıştırdım. ve apt-get install yast2 komutu ile de kurulumu yaptım.
Ancak kurulum bittikten sonra yast2 komutunu verince ldd:
/usr/lib/YaST2/bin/y2base: Böyle bir dosya ya da dizin yok.
You need to install yast2-ncurses to use the YaST2 text mode interface
şeklinde hata verdi. Ben de
apt-get install yast2-ncurses komutuyla söz konusu dosyayı da
kurduktan sonra yeniden yast2 komutunu çalıştırdım ancak yukarıdaki
hata mesajını aldım.
Yani yast2 yi çalıştıramadım.
teşekkürler.