Re: 4. Linux ve Özgür Yazılım Şenliği

Arkadaşlar Ankara da kendime kalacak bir yer ayarlamaya çalışacağım, eğer kalacak yer bulabilirsem standda ben durabilirim.

Recai Oktas yazmış:

* Selçuk Erdem [2005-04-28 14:21:59+0300]
Debian standı kurabilir miyiz orada -herhalde şenlik komitesiyle konuşmak gerekir? Ne işimize yarar (mesela sarge cdleri dagitmak gibi?), o standla ilgilenecek birisi olur mu aramızda? Ben stand için görsel malzeme saglayabilirim süs amaçlı (Büyük bi debian amblemli altında site adresimiz yazılı poster mesela) Biraz fikir atalım ortaya...

Oyle bir amblem/afis fevkalade olur...

Stand'da duracak bir gonullu arkadas cikmasi lazim ;-)  Disarida acilmis
bu sekil Debian stand orneklerinin neye benzedigini anlamak icin basit
bir Google aramasi yeter.  Bu standlarda Debian CD ve merchandise'lari
bulunuyor.  Ben bu konuyu tanidigim Debian gelistiricileriyle goruseyim,
o tarihe kadar bize birsey gonderebilirler mi acaba?  Bir baska fikir,
yerel agdan ulasilabilecek Debian kurulumlari icin ne yapilabilir?

Christian Perrier'nin Debian-installer'in cokdillilik ozelligini temasa
ettirmek icin hazirladigi bir "Babel box" var.  Kurulum sonrasi her
dilde "Hosgeldiniz" diyen bir sistem.  Onu kurabilir miyiz mesela?
Bunlara bir bakayim...