4. Linux ve Özgür Yazılım Şenliği

Merhaba,

Çoğunuz biliyorsunuzdur, ben hatırlatayım dedim: 19-22 Mayıs arasında Ankara Milli Kütüphanede şenlik olacak.

Burada da benim tasarladığım  afiş var :)
http://senlik.linux.org.tr/2005b/images/senlik-afis.jpg

Asıl diyeceğim Debian-tr'den kimler gelecek? Hem Debian kullanıcıları olarak tanışırdık, hem de sohbet ederdik. Ben mesela, son dakikada bir aksilik olmazsa 21 Mayıs cumartesi Ankara'da olmaya çalışacagım. Ayrıca Debian'la ilgili bir etkinlik, seminer filan olacak mı orada?

Sevgilerimle...

Selçuk Erdem

PS: Ayrıca laptopımı getirip bir iki sorunla ustaları rahatsız eymeyi düşünüyorum.