Re: 4. Linux ve Özgür Yazılım Şenli ği

On 4/28/05, Selçuk Erdem <selcukerdem@penguen.com> wrote:

> Debian standı kurabilir miyiz orada -herhalde şenlik komitesiyle
> konuşmak gerekir? Ne işimize yarar (mesela sarge cdleri dagitmak gibi?),
> o standla ilgilenecek birisi olur mu aramızda? Ben stand için görsel
> malzeme saglayabilirim süs amaçlı (Büyük bi debian amblemli altında site
> adresimiz yazılı poster mesela) Biraz fikir atalım ortaya...

debian'ı tanımak isteyen insanlara debian'ı teknik yada sosyal açıdan
anlatabiliriz. bir stand kurabilirsek dönüşümlü durabiliriz. yani bu
debian-tr olarak kaç kişi olacağımıza da bağlı. yani seminerleri
dinlemek isteyen kimseye de 'hayır, stand'da durman lazım' denemez.
ama dinlemediğimiz seminerlerde stand'da gelir dururuz. bilmiyorum,
böyle birşeyi koordine edebilir miyiz? belli bir zaman aralığında
stand'da kimsenin kalmaması sakınca yaratır mı? cd olarak da evde cd
kopyalama imkanı olanlar arkadaşlar, sarge'ın ve sid'in net-install
cd'leri, 7 cd'lik tam sürümler, yada daha başka cd imajlarını orada
dağıtmak için 5-10 tane cd kopyalayıp getirebiliriz. örneğin ben böyle
bir 10 cd getirebilirim. başka yapabileceklerimize ilişkin aklımıza
gelenleri yazalım. ve bu stand işini yapabilir miyiz bunu konuşalım.
orada debian-tr topluluğu olarak bulunmak güzel olur gerçekten. hem
bizim hem de yeni başlayacak arkadaşlar açısından.

görümek üzere.