Aranan Paketler

Merhabalar,

Burada bir paketi nereden bulabileceğimi sorarken (örneğin Beagle'ı denemeye çalışırken) birçok arkadaş şu paketi şu yansıdan çekeceksin falan diyordu. Peki bu paketleri nereden buluyorsunuz arkadaşlar ? Ben apt-get.org 'dan da haberdarım ama örneğin şu anda LimeWire deb paketi arıyorum ama bulamıyorum Google'da falan..

Bazen de people.debian.org 'daki insanların sitelerindeki paketlerinin adresleri veriliyordu. Bu sitelerdeki paketlerden nasıl haberdar oluyorsunuz ? Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard