Re: debian sarge kurulumunda usb klavye ile kurulum problemi

* yaşar tunçez [2005-04-22 15:23:24+0300]
> debian sarge yi netinstaller cd sinden 2.6 çekirdekli olarak kurmaya
> başladım. Kullandığım klavye benq usb klavye (mini klavye) . Klavye
> seçiminde bölgeyi Türkçe seçtiğim halde macintosh usb belçika v.......
> şeklinde seçenekler sunuyor. İçerisinde Türkçe yok.

Evet, USB klavye listesinde Turkce bulunmuyor.  Elimde USB klavye yok,
kurulumun baslangic kismini tekrar dener misiniz?  Klavye secimi
asamasina gelince yan konsola gecip:

    kbd-chooser trqu

komutunu calistiriyoruz ve kurulum gunlugunun gosterildigi konsoldan
veya /var/log/syslog'dan sonucu takip ediyoruz.