Re: mbr gitti

hda2 de debian kurulu ise evet.

daha sonra redhati da grub a gostermek icin menu.lst yi elinizle
duzenlemeniz gerekebilir, ama zor bi is degil :)

bi ihtimal chroot yaptiktan sonra grub-install komutunu verdiginizde
proc ile ilgili hatalar varebilir.

bunun icin chroot yapmadan once sirasiyla;

umount /proc
mount none /mnt/hda2/proc -t proc

komutlaryila proc u hda2 nin altindaki proc dizinine baglamaniz gerekebilir.

Iyi calismalar...

not : /dev/hda4 extended partition; normaldir, sorun cikarmaz... :)

not 2: ikinci mailinizi daha sonra aldim. "chroot /mnt/hda2 /bin/bash"
komutunu kullanmaniz gerekmekte. nereye chroot yapacagini soyledikten
sonra hangi kabugu kullanicagini da soylemek lazim haliye :). onceki
mailimde yazmayi unutmusum. affola...