Usb Modem...ile Ağ

İnternete ubuntu üzerinden usb adsl modem ile bağlanıyorum ve internet
bağlantım sorunsuz. Fakat ben bu bağlantıyı eth0 üzerinden diğer
bilgisayarlara da dağıtmak istiyorum. iptables ile denedim başarılı
olamadım. Zaten okuduğum tüm dökümanlar internet bağlantımı eth kartı
üzerinden yaptığımı var sayıyorlar. ben ise direkt olarak ppp0
üzerinden bağlıyım, yada öyle sanıyorum. Bu işi nasıl yapacağımı
bilemedim. ayrıca ifconfig ile çıktı aldığımda bir de nas0 adında bir
aygıt gözüküyor bu nedir?

--
Saygılarımla...