hak-hukuk

Merhaba

Proftpd kullanıyorum sorunum şu

X alanının altında v,y,z gibi alt alanlar tanımlı X bu alt alanlarda istediğini yapacak fakat v,y,z alanının kullanıcıları kendi alanlarında yazacak silecek

v,y,z alanları için birer group oluşturdum  herbiri için X ve (v) (y) (z) userlarını içine ekledim sonra v,y,z alanların chgrp ile group larını değiştirdim ve v,y,z alanlarının herbirine 775 hakkı verdim

şimdi (v) (y) (z) veya X ile ftp’ye login olup folderlar kopyaladığımda bu alanların altında ki folderların 755 erişim hakkı oluşuyo ve X silemiyo

alt folderlarında 775 erişim izni için ne yapmalıyım  yada yukarda yapmak istediğim işlemin daha basit bir yolu varmıdır ?

teşekkürler..