RE: CONFIG_X86_CMPXCHG

Selam;
Çok teşekkür ederim. Aynı çekirdeği derlemek istemiştim zaten ama o
çekirdeği kurunca açılışta donup kalıyor. initrd olarak oluşturmuştum , grub
da menu.lst dosyası da doğru ama açılmıyor. Peki şimdi make oldconfig yapıp
sadece işlemci tipini i686 yaparsam şu anki çalışan ortamımda birşey
değişirmi ?

Bu arada: Glcore düzeldi :)

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr

GIZLILIK NOTU
Bu e-posta mesaji gizli, hassas bilgi ve/ya da ekler icerebilir. Bu mesaj, mesajin alici kisminda belirtilen kullanici/kullanicilara gonderilmistir. Eger mesaji yanlislikla almissaniz lutfen gondereni acilen bilgilendiriniz, mesaji ve tum kopyalarini siliniz.
Bu mesaj bilinen tüm viruslere karsi Symantec Antivirus ile taranmistir.

CONFIDENTIALITY NOTICE
This email may contain confidential information and/or attachments. This email is intended for the use of the addressee only. If you receive this email by mistake, please advise the sender immediately and delete the email and any copies of it.
This e-mail has been scanned by Symantec Antivirus for all known viruses.