RE: CONFIG_X86_CMPXCHG

Cts, 2005-04-16 tarihinde 17:06 +0300 saatinde, Mehmet Türker yazdı:
        Selam;
        Çok teşekkür ederim. Aynı çekirdeği derlemek istemiştim zaten ama o
        çekirdeği kurunca açılışta donup kalıyor. initrd olarak oluşturmuştum , grub
        da menu.lst dosyası da doğru ama açılmıyor. Peki şimdi make oldconfig yapıp
        sadece işlemci tipini i686 yaparsam şu anki çalışan ortamımda birşey
        değişirmi ?

Kolay kolay fark edilemeyen bir hızlanma olacaktır sadece :) Birde donma
olayı sadece ekrana görüntü gelmemesi olabilir mi?
"/etc/mkinitrd/modules" dosyasına kullandığınız freamebuffer için modül
ismini ve framebuffer konsol içinde "fbcon" modüllerini yazarsanız bu
sorununuzda çözülür.

İyi günler.

        Bu arada: Glcore düzeldi :)

        Mehmet Türker