CommitLimit:    257204 kB
Committed_AS:   264148 kB
PageTables:       1664 kB
VmallocTotal:   516056 kB
VmallocUsed:     30384 kB
VmallocChunk:   483284 kB

Bu tablodan hangi sonucu çıkarmalıyım ?

H. Kerem Cevahir wrote:

Linux bellekte yer oldugu surece cache i bellekte saklar, bellekte yer
kalmadiginda ise bosaltir. Orada gordugunuz su anda kullanan bellek +
bellekte tutulan cache in miktaridir. Gercekten o anda aktif olarak
kullanilan bellegi ogrenmek icin "cat /proc/meminfo" komutunu kullanin.
Burada gordugunuz Active o anda kullanilan bellek, Cached de bahsettigim
sekilde kullanilan bellek.

Iyi calismalar...

Mehmet Türker wrote:
| swapon diyerek swap kullanımını açabilirsiniz. Ama kapalı olduğunu
daha önce
| bir kere görmüştüm o da 93 yılında okurken makineme Linux kurduğumda.
| top ile de sistemde kim ne kadar hafıza kullanıyor bakabilirsiniz.
| Muhtemelen bir uygulama her bişeyi yutuyordur.
|

| Mehmet Türker
| http://www.turker.name.tr

mesaj, mesajin alici kisminda belirtilen kullanici/kullanicilara
gonderilmistir. Eger mesaji yanlislikla almissaniz lutfen gondereni
acilen bilgilendiriniz, mesaji ve tum kopyalarini siliniz.
| Bu mesaj bilinen tüm viruslere karsi Symantec Antivirus ile taranmistir.
|
| CONFIDENTIALITY NOTICE
| This email may contain confidential information and/or attachments.
This email is intended for the use of the addressee only. If you receive
this email by mistake, please advise the sender immediately and delete
the email and any copies of it.
| This e-mail has been scanned by Symantec Antivirus for all known viruses.

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard