RE: Ã?erkirdek derlerken eski ayarlaryn korunmasy

Merhabalar...

Quoting Mehmet Türker <mt@innova.com.tr>:

> Å?imdi indirdiÄ?im çekirdekte zaten yamalar da varmıÅ? yanında "version
> 2.6.8 with Debian patches" yazıyor.  Aslında .config i kopyaladıktan sonra
> eski ayarlarım gelsin ama üzerinde deÄ?iÅ?iklik yapayım istiyorum. Bunun
> için:
> /boot/config-2.6.8-2-386 yı .config yerine kopyalıyorum sonra make
> oldconfig make menuconfig yapmam yeterli deÄ?il mi?

apt-get install kernel-source-2.6.x
cd /usr/src
tar [j|z]xf kernel-source-2.6.x.tar.[bz2|gz]
ln -s kernel-source-2.6.x linux
cd /usr/src/linux
make oldconfig
make menuconfig
make-kpkg kernel_image veya
make-kpkg --initrd kernel_image (initial ramdisk ile beraber cekirdek image deb
paketi olarak olsuturlur..)

dpkg -i kernel-image-2.6.x_blablabla_i386.deb

Hepsi bu kadar...

Himm...birde lilo veya grub ayarlari....

NOT :  make-kpkg - build Debian kernel packages from Linux kernel sources
man make-kpkg olusturulacak kernel image ile ilgili ayrintili parametreler
belirtebilirsiniz..

iyi calismalar,
Erhan Ekici