Re: Yeni Sarge Kurulum ve Yapilandirma Belgesi

On Sat, Apr 09, 2005 at 12:43:13AM +0300, Can Burak Cilingir wrote:

[..]

>       * 1.6: "Bu bölümde yer alan bir paket, non-US/main bölümünde yer
>         almayan başka bir paket bağımlı olamaz." demişsiniz. kişisel
>         bilgi eksikliğimi gidermek için soruyorum.. bu depodaki paketler
>         mantıksal olarak standart main'den paketlere bağlı olabilir gibi
>         geliyor sanki?

Kesinlikle haklisiniz, gozden kacmis. Duzelttim hemen.

>       * 1.8: Çizim çok yakışıklı olmuş, fakat fazla büyük olmuş.
>         Ekranımda takip etmekte zorlandığımı belirtmek isterim.

Onuda kuculttum :)

>       * 1.11: "fakat test deposuna ait paketleri içerir eder." kelime
>         grubunda sanırım bir hata var.
>       * 1.21: "Masaütü uygulamaları olmuyacaksa;" "Masaüstü uygulamaları
>         olmayacaksa;" şeklinde olmalı. Aynı kısımda benzer bir hata daha
>         var.
>       * 1.23: Başlıktaki soru eki ayrı yazılmalı.

Bunlarida giderdim simdilik.

Ayrica diger onerilerinizi de memnuniyetle degerlendirecegim. Saniyorum
1-2 ay icerisinde belge epey bir olgunluk ve kararlilik kazanmis olur.

En azinda simdilik soyle en bastan alici gozle, dikkatlice  okuyup tekrar
uzerinden gitmek gerekecek. Buna bana en zor gelen kisimlardan birisidir :)
Neyse onu da bir sekilde halletmeye calisirim artik :)

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin