Şarapta Problem var :)

 Merhaba;
Debianda şu ana kadar her şey çok iyi gidiyorç Fakat bazı sorunlarım var. Aslında sorunda sayılmazlar ama çok istiyorum bu olayı :)

Debian ile wine kurdum fakat hiç bir tane Windows programı kuramıyorum. Hep hata hep hata. Sorularım şunlar;
1- Wine dan daha iyi bir emule program var mı ?
2- Emule olmayıp sanal makine de olabilir  :)
3- Wine da ki bu hatalar neden kaynaklanıyor olabilir ?
Hatalarım genelde yüklenemiyor veya bilmem nerdeki girdi hatalı gibi sorunlar oluyor. 4- Sonsuza kadar windowstan kurtulmak istiyorum ama bazı programlar yüzünden şimdilik bu mümkün görünmüyor :( 5- Ayrıca bir de Tv kartı problemim var .. Bttv modüllü tanınıyor ama Xawtv ile çalışmıyor. Tv kartımı nasıl yapılandırabilirim ?

Ne kadar çok soru sordum. Bunlara cevap vermeyip sadece linkte verebilirsiniz .. Şimdiden teşekkür ederim. Kolay Gelsin