Re: Samba Password

Veli ADIGÜZEL yazmış:

Herkese iyi çalışmalar..

Samba ile ilgili maceram devam ediyor ama zamanımda kısalıyor (m$ teklif verdi fabrikaya) samba ilk girişteki yavaşlık devam ediyor ama çıkıştaki sorun kendi kendine gitii bende anlamadım ama şimdide administrator dahil hiç kimse şifresini değiştiremiyor windowstan hakkınız yok gibi bir hata mesajı veriyor swatı kurcaladım ama dişe dokunur bişi bulamadım bi fikri olan varsa sevinirim yoksa M$=1 linux=0 olucak benim yüzümden

teşekkürler...

# Samba config file created using SWAT
# from 176.16.0.3 (176.16.0.3)
# Date: 2005/03/26 13:41:30

# Global parameters
[global]
  dos charset = CP857
  unix charset = ISO8859-9
  display charset = ISO8859-9
  workgroup = KROMAN
  server string = Kroman Şirketler Grubu Linux BAK Sunucusu
  interfaces = 176.16.0.0/255.255.0.0

burayı interfaces =eth0,lo

  min password length = 2
  unix password sync = Yes
  log level = 1
  log file = /var/log/samba/%M
  time server = Yes
socket options = SO_KEEPALIVE IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY SO_SNDBUF=8760 SO_RCVBUF=8760 add machine script = /usr/sbin/useradd -d /dev/null -g 104 -s /bin/false -M %u
  logon script = logon.bat
  logon path =
  domain logons = Yes
  os level = 64
  domain master = Yes
  wins support = Yes
  ldap ssl = no
  admin users = @admins
  hosts allow = 176.16.0.0/255.255.0.0

burayı da hosts allow =176.16.0.0/16, 127.0.0.1
yapınca parola sorunu çözüldü :)

  hosts deny = 0.0.0.0/0.0.0.0
  veto files = /*.eml/*.nws/riched20.dll/*.{*}/

ya birde webmin çok yavaş o kadar ki kullanamıyorum :)

webmin deki yavaşlık hosts dosyasına ip leri ekleyin ce çözüldü ama girişlerdeki yavaşlık ve parola problemi devam ediyor parola değiştirme işi ilginç ama admins grubuna(administrator) ait olan biri bile parola değiştiremiyor.