Re: ag sorunu?

o zaman dnslerinizde sorun var /etc/resolv.conf dosyanıza şu adresleri girerseniz sorun çözülür.

search
nameserver 212.98.2.225
nameserver 212.98.2.245
nameserver 144.122.199.90
ya da kendi dns inizi kurun ttnet dnsleri çok vahim durumda bu aralar ben kendi dns imi kurdum onu kullanıyorum çok başarılı
kendi dns serverınızı kurmak için

apt-get install bind
komutu ile bind ı yükleyin daha sonra resolv.conf dosyasının içindeki diğer adresleri silip sadece

nameserver 127.0.0.1 satırını bırakın daha sonra da chattr +i /etc/resolv.conf ile bu dosyanın sabitlenmesini sağlayın. sayfalar çok daha hızlı açılır böyle yaptığınızda.
why not yazmış:

Vermis oldugunuz iplere ping cektigimde cevap aliyorum.