Re: kernel modulu icin deb paketi hazirlamak

Sorun, debian/rules dosyasinin hazirlanmamis olmasiymis. Bunu ogrenmis olmakla birlikte, bu dosyanin nasil hazirlanmasi gerektigini bilmiyorum.

Bu konuda tecrubesi olanlarin yol gostermesi, cok yardimci olacak

acemi

acemi yazmış:
merhaba,

Linux'u gercek zamanli uygulamalar icin uygun hale getiren rtai adli bir modul var. Bunu sistemime uygulamayi ve bu modul icin bir deb paket olusturmayi bir turlu beceremedim, yardima ihtiyacim var.

Yaptigim islemler sunlar:

* vanilla kernel'i indirip /usr/src/kernel-image-2.6.10 klasorune aciyorum