Re: X.Org Paketleri

Merhaba,

Bende uzun zamandir bakiyorum ubuntu disindaki xorg paketlerine fakat
apt-get.org ' da yoktu , 1 ara Sayın Serdar Aytekin ile ubuntu
depolarinda src'leri alip paketler olusturacaktik fakat o da uzun
surecegi icin yarida kaldi ama az once google da xorg paketlerinin
nasil olusturulacagi ve 1 de deb paketi buldum, denemedim.

http://dwdraw.homeunix.org/xorg/xorg-building.html
http://blogs.vislab.usyd.edu.au/index.php/Steve/2004/09/09/installing_a_non_intrusive_x

iyi calismalar
Baybars UZunoglu