Re: amd64 sarge net install cd'si ve anakart chipseti

merabalar,
cevaplarınız için teşekkürler. dün uzun araştırmalardan sonra
binutils'in amd64 versiyonunu buldum, yükledim. yalnız anakart
chipsetinin sürücüsü için kernel-headers da gerekiyormuş, bugün onu da
yükleyip olumlu bir sonuç almayı umuyorum.