amd64 sarge net install cd'si ve anakart chipseti

arkadaşlar meraba bir önemli sorunum ve birkaç merak ettiğim sorum
var. hafta sonu bilgisayar topladım. epox marka nforce4 anakart, amd64
3000 işlemci, ve leadtek winfast 6200 turbo cache ekran kartı aldım.
daha önceden http://debian-amd64.alioth.debian.org/install-images/
yansısından amd64 için sarge image dosyası indirip çektim. yalnız bu
amd64 sarge net install cd'sinde ilk şaşırdığım nokta, normalde
seçeneklerde göstermesine rağmen linux26 boot seçeneğine izin
vermemesiydi. "cannot load kernel image : linux26" hatası veriyordu.
2.4 çekirdeğini yükleyeyim dedim. ve bu çekirdeği yükledi. ve aynı
zamanda boot ederken izin vermediği 2.6 çekirdeğini de yükledi.
sistemi başlattığımda, temel konfigürasyon esnasında(sonrasına dikkaet
etmedim), türkçe karakterlerle ilgili bir problem oluştu, şu hatayı
verdi.
"cannot open file : ter-916f"

acaba amd64 sarge net install cd'si neden linux26 boot seçeneğiyle
boot edilemiyor, benzer bir problem yaşadınız mı, ve bu bulunamayn
font dosyası problemi sadece ilk konfigürasyonda mı kendini
gösteriyor, yoksa önemli bir problem mi?

ikinci bir durum anakart chipsetine ilişkin hiçbir şey tanınmamış.
lspci -v komutunu verdiğimde, pci controller, usb controller, ethernet
controller gibi aygıtlarda "nvidia corporation" yazısı görülüyor, ama
hepsi de "unknown device" olarak belirtiliyor. bunu ilk farkedişim de
paket indirip kuramamam ile oldu. ethernet de anakart üzerinde gigabit
ethernet. ethernet kartı için sürücü bakarken, nvidia'nın sitesinde
nForce drivers diye bir kısım gördüm. bu da yanılmıyorsam anakart
chipseti için gerekli sürücüleri barındırıyor. indirdim, kurarken
binutils paketini istedi devam etmedi. binutils paketinin i386
versiyonu da amd64 bir sistem kurduğum için kabul
edilmiyor.debian-amd64.alioth.debian.org'de binutils için en yakın
dosya olarak binutils-doc_2.15-5_all.deb paketini buldum, ama bu da
dökümentasyon dosyası heralde. binutils'in amd64 versiyonunu nerden
bulabilirim ve bundan sonraki paket indirme ve kurma işlemlerim için
http://debian-amd64.alioth.debian.org/debian/pool/main yansısını
source.list'e ekleyip burdan amd64 sistemime uygun paketleri mi
indirmeliyim?

bu kadar uzun anlattığım için kusura bakmayın, okunmasını zorlaştırmış
olabilirim.
herkese iyi çalışmalar.